جشنواره فروش ویژه تابستان داغ 1401 سبیت

زمان مطالعه: 1 دقیقه
جشنواره فروش ویژه تابستان داغ 1401 سبیت
تو این هوای داغ تابستونی، اگه دنبال مدل های آکبند و بروز لپ تاپ و آل این وان می گردی که بررسیش کنی و یکی رو برای خرید انتخاب کنی، اگه دنبال یه جای مطمئن هستی که اطلاعات کامل و صحیح بده و قیمتش هم کمترین باشه، پشتیبانی و خدمات پس از فروش هم داشته باشه، کد تخفیف پای فاکتور هم داشته باشه و... همینجاست. جشنواره داغ تابستان داغ 1401 سبیت شروع شد.
  1. کد تخفیف 100 هزار تومانی: تا پایان تابستان 1401 با وارد کردن کد تخفیف TABESTAN (با حروف بزرگ) از تخفیف 100 هزارتومانی بر روی کلیه سفارشات 2 میلیون تومان به بالا، استفاده کنید.
  2. بر روی کلیه کالاهای گروه لپ تاپ و الترابوک و آل این وان، هدیه هایی در نظر گرفته شده که خالی از لطف نیست بررسیش کنی. بعضیاشون خیلی به درد بخوره!
  3. کلیه سفارشات بالای 2 میلیون تومان، به تمام نقاط کشور شامل ارسال رایگان می باشد.
  4. امتیاز وفاداری: بعد از خرید هر کالا، امتیازی به نام امتیاز وفاداری به حساب کاربری اضافه میشه. هر 100000 تومان خرید یک امتیاز داره. علاوه بر خرید کردن، می تونید با نوشتن نظرات و تجربه های خود از خرید و یا کار با دستگاه، برای خود امتیاز جمع کنید! هر کامنت یا نظر، یک امتیاز داره!
  5. تخفیف های ویژه: تا پایان تابستان 1401، داغ ترین تخفیف های لپ تاپ رو از سایت سبیت پیگیر باشید!

 

و اما قسمت جذابتر جشنواره ....

قرعه کشی داریم! هدیه داریم!

قرعه کشی از روی امتیاز وفاداری و کامنت های برتر!

لیست جوایز در نظر گرفته شده به زودی از همین صفحه اطلاع رسانی میشه

این مطلب را به اشتراک بگذارید: اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر اشتراک گذاری در واتساپ اشتراک گذاری در تلگرام کپی کردن لینک

دیدگاه کاربران

تا کنون 0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
افزودن دیدگاه
0 از 5
کاربرانی که امتیاز 4 یا 5 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 3 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 2 یا 1 داده‌اند