بهترین پاور بانک‌های مخصوص گوشی‌های آیفون

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین پاور بانک‌های مخصوص گوشی‌های آیفون

اگر همواره با خالی شدن باتری گوشی خود مشکل دارید، بهتر است یک پاوربانک باکیفیت خریداری نمایید. به همین منظور، با بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون در بازار همراه ما باشید.

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون شامل موارد بسیار زیادی می‌شوند که در این نوشتار قصد داریم به بررسی برخی از آن‌ها بپردازیم. اخیراً با رشد روزافزون علم و فناوری، استفاده از گوشی‌های موبایل نیز افزایش پیدا کرده است. شما احتمالاً ساعات بسیار زیادی از روز را از گوشی همراه خود استفاده می‌کنید. همان طور که می‌دانید، استفاده مداوم باعث خالی شدن شارژ باتری گوشی می‌شود. ازاین‌رو، شما نیاز مداوم به شارژ کردن گوشی خود خواهید داشت.

فرض کنید که به مدت دوهفته در مسافرت هستید و به پریز برق نیز دسترسی ندارید. در این مدت چگونه گوشی خود را شارژ می‌کنید؟ در اینجاست که اهمیت پاوربانک‌ها به میان می‌آید. به همین دلیل افراد بسیار زیادی قصد دارند محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین پاوربانک‌های موجود را بشناسند تا بتوانند در مواقع مختلفی که به برق دسترسی ندارند، گوشی خود را شارژ کند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

شاید برای شما جالب باشد که بسیاری از کاربران گوشی‌های آیفون، از عمر کوتاه باطری این محصولات شکایت داشتند. برخی از افراد می‌گویند که شارژ گوشی‌های آیفون خیلی زودتر از سایر گوشی‌های موجود در بازار به اتمام می‌رسد.

ازاین‌رو، بهتر است که کسانی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند، پاوربانک‌های مخصوص به همین برند را نیز بشناسند تا بتوانند گوشی‌های خود را شارژ کنند. ما در این نوشتار، برخی از بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون

آیا به دنبال پاوربانک های جیبی هستید تا بتوانید گوشی آیفون خود را شارژ کنید؟ در اینجا، می‌توانید چند مورد از بهترین پاوربانک های آیفون را مشاهده نمایید. نکته بسیار جالبی که درباره باتری گوشی‌ها باید بدانیم، این است که قاب گوشی می‌تواند ظرفیت باتری آن را تا حد زیادی افزایش دهد.

بااین‌حال، ممکن است برخی از افراد به دلیل وزن و ضخامت زیاد این قاب‌ها، از آن‌ها استفاده نکنند. این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایلی است که استفاده از پاوربانک‌ها احساس می‌شود.

بهترین شارژر همراه مخصوص آیفون که افراد زیادی را از خود راضی نگه دارد، دستگاهی است که به‌راحتی در جیب یا کیف شما جا شود و بتواند در زمان کمی گوشی‌ها را شارژ کند. به‌طورکلی، یک پاوربانک قابل‌قبول باید وزن کم، قابلیت حمل بالا و قدرت قابل‌توجهی داشته باشد. پس برای خرید یک پاوربانک باکیفیت، باید به این نکات توجه زیادی داشته باشید. برخی از بهترین پاوربانک‌های (شارژر همراه) برای گوشی‌های آیفون را در این نوشتار گردآوری کرده‌ایم. با استفاده از این پاوربانک‌ها، شما می‌توانید کمی به عمر باتری گوشی آیفون خودبیفزاید.

پاور بانک 26800 میلی آمپر انکر Anker Powercore+ B1376L11 به همراه شارژر ۳۰ وات

  1. 26800 میلی آمپر ساعت
  2. با کابل شارژ type-c
  3. با آداپتور 30 واتی
  4. قابل استفاده برای لپ تاپ
  5. قابلیت فست شارژ PD
  6. مجهر به دو پورت USB A با فناوری PoweriQ و توان 15 وات
  7. جنس بدنه فلز آلومینیوم

 

شارژر همراه انکر مدل A1287 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

  1. وزن 345 گرم
  2. 20000 میلی آمپر ساعت
  3. یک عدد USB-C یک عدد USB-A
  4. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)

 

شارژر همراه انکر مدل PowerCore Essential A1281 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

  1. وزن: 345 گرم
  2. 20000 میلی آمپر ساعت
  3. فناوری PowerIQ
  4. روکش پارچه ای مقاوم در برابر خط و خش

کلام آخر

بهترین پاوربانک های مخصوص گوشی های آیفون در بازار شامل موارد بسیار متنوعی می‌شوند که ما در این نوشتار از تکراتو، تنها به برخی از آن‌ها اشاره کردیم. اگر شما هم قصد خرید یک پاوربانک باکیفیت را دارید، بهتر است نوشتار بالا را مطالعه فرمایید و طبق موضوعاتی که تاکنون ذکر کردیم، بهترین مورد را انتخاب کنید. همان طور که متوجه شدید، شما باید هنگام خرید یک پاوربانک موضوعات زیادی را مورد بررسی قرار دهید تا بعداً از انتخاب خود پشیمان نشوید. پس مطالعه جستار بالا می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد.

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید: اشتراک گذاری در لینکدین اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر اشتراک گذاری در واتساپ اشتراک گذاری در تلگرام کپی کردن لینک

دیدگاه کاربران

تا کنون 0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است.
افزودن دیدگاه
0 از 5
کاربرانی که امتیاز 4 یا 5 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 3 داده‌اند کاربرانی که امتیاز 2 یا 1 داده‌اند